Specifikace XML feedu pro srovnávač Arukereso.hu

Kdo má e-shop v Maďarsku, ten by měl být na srovnávači Arukereso.hu, který je zde jedním z největších a za sebou nechává výkonnostně další místní srovnávače jako Argep, Olcsóbbat, Shopalike a další.

Při startu inzerce na Arukereso.hu se můžete zapojit do jejich programu „Ověřený obchod„, který vám umožní účastnit se hlasování o nejkvalitnější e-shop v soutěži „Ország Boltja„.

Převzetí výhry v soutěži Ország Boltja 2018.

Při aktivaci této služby dochází automaticky k odesílání dotazníků zákazníkům a získání zpětné vazby v podobě recenzí (podobně jako u Heureky). Při získání minimálně 10 recenzí za posledních 60 dní s hodnocením nejméně 4,2 získáte průhledný odznáček. Pokud získáte minimálně 60 recenzí obdržených za 60 dní s hodnocením nejméně 4,6 dostanete zelený odznáček, který se bude zobrazovat u vašich inzercí. Všude, kde působíte, je dobré dbát na pozitivní recenze. Lidé před prvním nákupem v novém e-shopu často nejdříve hledají např. přes Google spojení „e-shop xyz recenze“, takže se jim pravděpodobně v Maďarsku zobrazí profil vašeho e-shopu s hodnocením na Arukereso nebo jiných platformách, který může pozitivně, ale i negativně ovlivnit jejich rozhodnutí u vás nakoupit.

Na Arukereso pravidelně v rámci soutěže „Ország Boltja“ obdoba „Shopu roku“ startuje i hlasování o nejpopulárnější e-shop. Cenu kvality tedy můžete vyhrát v případě využití jejich služby „Ověřený obchod“ a cenu popularity v případě hlasování nezávislého na této službě. V případě výhry získáte atraktivní odznáček, který může výkonnostně posunout vaší inzerci.

Na Arukeresu je možné napojit i marketplace službu přes API obdobnou Heureka košíku.

 

Pro bidování je možné využít administrace, kde v případě menšího počtu produktů zvládnete bid přenastavit rychle manuálně. Pro automatické bidování je možné využit služeb Beedu, kde nastavíte bidovací strategii podle vašich požadavků a on se jí bude držet.

V administraci je dále možné nastavit zobrazení „Premium textu„, kam lze vložit zmínku ohledně dopravy zdarma, dárku, slevového kód apod. (bohužel je to omezené na plošná nastavení např. pro celou kategorii), takže nemáte flexibilitu pro použití na jednotlivé produkty.

Před startem inzerce nezapomeňte vyplnit všechna odběrná místa, otevírací dobu, fotky atd.

Před vstupem se vám může hodit nějaký tip ze základních pravidel, které však nelze paušalizovat na všechny e-shopy a jejich cíle:

  1. Odstraňte z feedu levné položky i položky, které jsou mnohem dražší než u konkurence.
  2. Odstraňte značky, které nejsou atraktivní na tamním trhu.
  3. Neposílejte položky, které nemáte skladem.
  4. V URL nezapomeňte na příznak odkazující na správnou variantu produktu (g, ml, barvu atd.)

Ukázka elementu v Arukereso feedu

identifier SKU produktu v e-shopu
manufacturer výrobce
name název produktu (vždy si prohlédněte v jakém tvaru jsou vytvořené produktové karty vašeho sortimentu, zrychlíte tím proces párování např. Eau de Toilette přepsat na EDT apod.)
product_url url adresa produktu (s příznakem pro správnou variantu produktu a UTM parametry)
price cena s DPH (zaokrouhlete na celá čísla)
net_price cena bez DPH (zaokrouhlete na celá čísla)
currency měna (vyplňte HUF)
image_url url adresa obrázku produktu (s příznakem pro správnou variantu produktu)
category kategorie z vašeho eshopu (oddělte znakem „>“)
description popisek k produktu bez HTML značek
Delivery_Time čas dodání (vložte 1 pro zobrazení „Skladem“, neskladové produkty neposílejte ve feedu)
Delivery_Cost cena poštovného (ve formátu 990)
EAN_code EAN kód produktu
MaxCPCMultiplier násobitel výšky CPC z administrace (ve formátu BIDx1.6)
color barva produktu (nepovinné)
size velikost oblečení (nepovinné – ve formátu S-M-L)
warranty záruka (nepovinné – ve formátu 12 pro rok a 24 pro dva roky)

Arukereso XML feed formát

<?xml version=“1.0″ encoding=“UTF-8″ ?>
<products>
<product>
<identifier>321</identifier>
<manufacturer>XYZ</manufacturer>
<name>XYZ 123</name>
<product_url>https://www.xyz.hu/xyz/?item=123&utm_content=321&utm_medium=srovnavac&utm_source=arukereso</product_url>
<price>380</price>
<net_price>299</net_price>
<currency>HUF</currency>
<image_url>http://www.xyz.hu/images/xyz.jpg</image_url>
<category>Elektronika > TV</category>
<description>Popisek k produktu bez HTML značek…</description>
<Delivery_Time>1</Delivery_Time>
<Delivery_Cost>990</Delivery_Cost>
<EAN_code>123456789</EAN_code>
<maxcpcmultiplier> BIDx1.6</maxcpcmultiplier>
</product>
</products>

4 komentáře u „Specifikace XML feedu pro srovnávač Arukereso.hu

  1. Hezký den,
    jste ochotný nám upravit produkty na tomto srovnávači? Máme založený účet, ale nezobrazujeme se tam, kde bychom měli. Napište mi prosím na @ pod komentářem.

    S pozdravem,
    Soukup

    1. V elementu MaxCPCMultiplier stačí pro produkty plnit ve správném formátu „BIDx1.1“, kdy 1.1 je hodnotou násobitele základního bidu (nikoli prokliku), proto hodnotu nastavujte opatrně. Pokud jste element vytvořil až v průběhu inzerce, pak je také možné, že ho Arukereso nemá namapované > napsat jim nad podporu.

  2. Vytvoříte nám prosím feed pro Arukerso? Prodáváme mobilní telefony a příslušenství, ale s feedem, který nám upravila agentura se stejně nenapárujeme na jejich stránky. Napište mi na mail. Děkuji.

Napsat komentář: Adam Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *