Optimalizace XML feedu pro srovnávač Shopmania

Nastavení XML feedu pro srovnávač Shopmania je vcelku snadné, ale dobré výsledky inzerce už tak „snadno“ dosažitelné nejsou. Pokud se rozhodnete na Shopmanii začít, počítejte s vyšším PNO především na ES a PT trhu, lépe si pak vede v BG a nejlépe v RO. Abyste se omezili rizika spojená s vysokým PNO na minimum, doporučuji před poskynutím feedu s kompletním portfoliem vašich produktů otestovat výkon inzerce a návratnost.

Držte se několik pravidel:

  1. Odstraňte z feedu levné položky i položky, které jsou mnohem dražší než u konkurence.
  2. Odstraňte značky, které nejsou atraktivní na tamním trhu.
  3. Neposílejte položky, které nemáte skladem.
  4. V URL nezapomeňte na příznak odkazující na správnou variantu produktu (g, ml, barvu atd.)

Shopmania elementy

Elementy označené * jsou povinné.

*MPC – jedinečný identifikátor kódu produktu, pomocí kterého jsou produkty identifikovány ve vašem obchodě. Doporučuje se, aby se kód neměnil.

*NAME – název produktu, který se zobrazuje na vašem webu.

*URL – adresa na stránce produktu.

*PRICE – cena produktu musí obsahovat všechny daně a poplatky s výjimkou nákladů na dopravu, které musí být zobrazeny v samostatném poli.

*CATEGORY – musí obsahovat kategorii vašeho webu s úplnou cestou do kategorie, kde jsou produkty uvedeny.

IMAGE – adresa hlavního obrázku produktu. Doporučuji odeslat obrázek, který odpovídá vašemu produktu. Nepovolují žádné vložené informace na obrázku, jako je vodoznak, logo nebo propagační text.

CURRENCY – měna. Příklad: CZK. Není-li zadána žádná hodnota, použije se výchozí měna místa.

AVAILABILITY – specifikace týkající se dostupnosti produktu. Hodnoty pro toto pole jsou: In Stock, Out of stock, Available for order or Preorder

MANUFACTURER – název výrobce nebo značka výrobku.

MPN – výrobní číslo přiřazené výrobci

GTIN – kód EAN nebo ISBN

SHIPPING – náklady na dopravu produktu. Chcete-li zobrazit náklady na dopravu, musíte v administraci nastavení čtení nákladů z feedu. Náklady na přepravu by měly být vyjádřeny ve stejné měně jako cena produktu. Náklady na dopravu musí zahrnovat všechny příslušné poplatky. Doprava zdarma by měla být označena nulou.

DESCRIPTION – popis produktu. Nepoužívejte HTML značky, Javascript, obrázky nebo jiný typ multimediálního souboru. Nesmí obsahovat reklamní popisky, náklady na dopravu nebo text pouze velkými písmeny.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.