Audit XML feedů pro srovnávače, Google a Facebook

Pokud máte od začátku inzerce vytvořený XML feed ve správném formátu, se všemi elementy a v nich správná data. Můžete se po jeho implementaci těšit tomu, že bude hned vše fungovat jak má a vy využijete jeho plný potenciál k tomu, abyste z reklamních systému vytěžili maximum konverzí.

Bohužel z vlastních zkušeností vím, že XML feedy jsou u většiny e-shopů ve špatném stavu. Často se vytvoří tak, aby „splnil“ základní požadavky pro vložení do reklamního systému (Heureka, Zboží, Ceneo, Arukereso, Google nákupy, Facebook atd.) a o jeho optimalizaci se nikdo dál nezajímá.

Dokonalým XML feedem můžete spoustu věcí automatizovat a ušetřit x hodin lidské práce. Každý reklamní systém je odlišný, má jiné názvy a obsah elementů. Pokud je však využit naplno potenciál feedů, dokážete se v konverzích skokově zlepšit, a to vše bez dalšího velkého úsilí.

Audit XML feedů

Znám strukturu všech XML feedů v Evropě. To znamená, že vám dokáži provést opravdu kompletní audit nejen pro Google nákupy, Facebook, Heureku a Zboží, ale také pro největší srovnávače v Evropě jako je Idealo.de/at/fr/it/es, Ceneo.pl, Arukereso.hu, Compari.ro, Pazaruvaj.bg nebo třeba Skroutz.gr.

  1. Provedu kompletní audit XML feedu s x stránkovým výstupem v PDF
  2. Poradím, jak maximálně využít potenciál reklamního systému (bidding, automatizace, …)
  3. Vystavím fakturu.

Cena

Cena auditu se odvíjí od počtu produktů v XML feedu a segmentu. Pro zjištění ceny mě kontaktujte na info@stastnyjiri.cz (do e-mailu prosím vložte odkaz na XML feed, pro který chcete audit provést).

Více informací naleznete na úvodní stránce.